fbpx

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტი"

პრეტენზიის ფორმა
მომხმარებლის მონაცემები
*
*
განმცხადებლის პირადი ინფორმაცია
*
*
*
*
*
პროდუქტის დასახელება
პრეტენზიის ხასიათი
პრეტენზიის შინაარსი

საჭიროების შემთხვევაში ვრცელი აღწერა წარმოადგინეთ დანართის სახით

რა ფორმით გსურთ პრეტენზიაზე პასუხის მიღება (გთხოვთ, მონიშნოთ მხოლოდ ერთი)?
გაეცანით მომხმარებელთათვის სასარგებლო ინფორმაციას საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ გვერდსა http://www.nbg.gov.ge/cp და ცხელ ხაზზე – 822 406 406

შპს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „გირო კრედიტის“ წინაშე არსებული პრეტენზიები პირს შეუძლია წარადგინოს ზეპირად, წერილობით [შპს მისო „გირო კრედიტის“ნებისმიერ ფილიალში], ვებგვერდის[https://girocredit.ge/user_rights.],ელექტრონული ფოსტის [help@girocredit.ge] ან სატელეფონო ზარის [+995 32 2 38 37 37] მეშვეობით, რომელიც განხილული იქნება მაქსიმუმ ერთი თვის განმავლობაში. პრეტენზიის განხილვის წესი და პროცედურა განთავსებულია ვებგვერდზეhttps://girocredit.ge/user_rights. პრეტენზიის შემთხვევაში ასევე უფლება გაქვთ მიმართოთ ეროვნული ბანკის მომხმარებელთა უფლებების დაცვის განყოფილებას.

*
CAPTCHA image

გვეხმარება სპამერების შეჩერებაში.

ზევით